KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 40'a okeyim. ama borçlu tarafa manevi tazminat hakkı da doğmuş. ona da bi destek atacaksınız artık hocam
Çok ayıp hocam, karşı tarafı bu borç harç konularıyla çok yıpratmışsınız, tabi haliyle o da manevi tazminat hakkını kullanacaktır, manevi destek olmak lazım böyle ahlaksız insanlara