• 05-02-2024, 19:55:25
    #1
    Selamlar arkadaşlar 93 model bi Lada Samara'm var ve buna ufak ufak ses sistemi dizmeye çalışıyorum. Teypim 500 liralık JaponX diye mi ne bir teypti en başta ses çok rezaletti. Geçtiğimiz aylarda Jameson JS-60 6x9 900w Oval Hoparlör almıştım 2 adet pandizotu yaptırıp yerleştirdim. Seste biraz düzelme oldu ama teyp kötü olduğundan hala istediğimiz gibi değildi. Bugünde Pionerr marka MVH-S325BT teypi aldım bu hafta montajını yapacağız. İlerleyen zamanda amfi ve bass takviyelerimizde olacak

    Teyp;

  • 05-02-2024, 19:59:53
    #2
    Hocam bende anfi + binlik bas koydum araca yeni teyip kötü diye ses istediğim gibi çıkmıyor ve arkaya aldığım oval hoparlörlerin biri patladı kaldırmıyor dediler sonra belli bir sesten sonra bas kesiyor kendini nedense anfi kaldırmıyor galiba ikinci el di anfi sıfır aldım sonra yine aynı ama daha yüksek seste her neyse kople bende değişim yapmam lazım bunu teyip i kaça aldınız ve takınca gerçekten düzelme oluyor mu acaba bana bilgi verir misiniz
  • 05-02-2024, 20:01:36
    #3
    MİLYONERMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende anfi + binlik bas koydum araca yeni teyip kötü diye ses istediğim gibi çıkmıyor ve arkaya aldığım oval hoparlörlerin biri patladı kaldırmıyor dediler sonra belli bir sesten sonra bas kesiyor kendini nedense anfi kaldırmıyor galiba ikinci el di anfi sıfır aldım sonra yine aynı ama daha yüksek seste her neyse kople bende değişim yapmam lazım bunu teyip i kaça aldınız ve takınca gerçekten düzelme oluyor mu acaba bana bilgi verir misiniz
    Valla hocam tofaşçı arkadaşım bakıyor benim ses sistemine onunla irtibattayız hep dükkanına falan gidiyorum teyp kötü ondan dedi bu hoparlörleri beslemiyor dedi bassı açınca ses bozuluyordu zaten bunu 3,500'e aldım bugün cumartesi takip bakacağız bakalım değişme hissettirecek mi
  • 05-02-2024, 20:43:57
    #4
    Monargda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam tofaşçı arkadaşım bakıyor benim ses sistemine onunla irtibattayız hep dükkanına falan gidiyorum teyp kötü ondan dedi bu hoparlörleri beslemiyor dedi bassı açınca ses bozuluyordu zaten bunu 3,500'e aldım bugün cumartesi takip bakacağız bakalım değişme hissettirecek mi
    Tamam tekrardan bilgilendirme yaparsan sevinirim ona göre bende bir bakayim
  • 05-02-2024, 21:49:41
    #5
    Merhaba, hayırlı olsun öncelikle.

    Anfi olmadan seste çok fazla değişim olmaz teybin çıkışlarını zorlamana gerek yok teybiniz diğer markalara göre bir tık daha iyi elbette. Eğer anfi ekleme durumunuz yoksa standart hoparlörler ile devam edin midrange türü hoparlörler anfisiz kulllanmaya değmez.