Hocam bende anfi + binlik bas koydum araca yeni teyip kötü diye ses istediğim gibi çıkmıyor ve arkaya aldığım oval hoparlörlerin biri patladı kaldırmıyor dediler sonra belli bir sesten sonra bas kesiyor kendini nedense anfi kaldırmıyor galiba ikinci el di anfi sıfır aldım sonra yine aynı ama daha yüksek seste her neyse kople bende değişim yapmam lazım bunu teyip i kaça aldınız ve takınca gerçekten düzelme oluyor mu acaba bana bilgi verir misiniz
Valla hocam tofaşçı arkadaşım bakıyor benim ses sistemine onunla irtibattayız hep dükkanına falan gidiyorum teyp kötü ondan dedi bu hoparlörleri beslemiyor dedi bassı açınca ses bozuluyordu zaten bunu 3,500'e aldım bugün cumartesi takip bakacağız bakalım değişme hissettirecek mi