Valla hocam tofaşçı arkadaşım bakıyor benim ses sistemine onunla irtibattayız hep dükkanına falan gidiyorum teyp kötü ondan dedi bu hoparlörleri beslemiyor dedi bassı açınca ses bozuluyordu zaten bunu 3,500'e aldım bugün cumartesi takip bakacağız bakalım değişme hissettirecek mi
Tamam tekrardan bilgilendirme yaparsan sevinirim ona göre bende bir bakayim