Selamlar arkadaşlar 93 model bi Lada Samara'm var ve buna ufak ufak ses sistemi dizmeye çalışıyorum. Teypim 500 liralık JaponX diye mi ne bir teypti en başta ses çok rezaletti. Geçtiğimiz aylarda Jameson JS-60 6x9 900w Oval Hoparlör almıştım 2 adet pandizotu yaptırıp yerleştirdim. Seste biraz düzelme oldu ama teyp kötü olduğundan hala istediğimiz gibi değildi. Bugünde Pionerr marka MVH-S325BT teypi aldım bu hafta montajını yapacağız. İlerleyen zamanda amfi ve bass takviyelerimizde olacak
Teyp;