• 05-02-2024, 00:15:50
    #55
    Dini bile alay konusu edecek kadar alçalmışız da haberimiz yokmuş meğer. Allah akıl fikir versin bu kadarda açık açık alalade konuşabiliyorlar.
    İslam a inanmayan sayın hocam, hatta bazı kişileri olayları sebep gösterip dini bıraktım diyen sayın hocam, hatta siz namaz kılın ben konserlerde eğlenim diyen sayın hocam,
    Senin zaten dinle alakan yokmuşki sadece gün yüzüne çıkaracak ilan edecek yüzün, bahanen yokmuş. Oh işte bahaneyi de bulmuşsun ne güzel.
  • 05-02-2024, 00:18:38
    #56
    bymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dini bile alay konusu edecek kadar alçalmışız da haberimiz yokmuş meğer. Allah akıl fikir versin bu kadarda açık açık alalade konuşabiliyorlar.
    İslam a inanmayan sayın hocam, hatta bazı kişileri olayları sebep gösterip dini bıraktım diyen sayın hocam, hatta siz namaz kılın ben konserlerde eğlenim diyen sayın hocam,
    Senin zaten dinle alakan yokmuşki sadece gün yüzüne çıkaracak ilan edecek yüzün, bahanen yokmuş. Oh işte bahaneyi de bulmuşsun ne güzel.
    Dinin alay konusu olmasıyla ne alakası var ben üniversitedeyim en az 100 kişiyle din konusunu konuşmuşumdur ve hepsi de bu düzenden dolayı islamdan çıkmış birisi 2 yıl şeriat yurdunda kaldı diye ateist olmuş bilip bilmeden konuşmayın. Bu çocuklar mı suçlu gerçekten size göre?
    • vido
    vido bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-02-2024, 00:31:45
    #57
    Üyeliği durduruldu
    bymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dini bile alay konusu edecek kadar alçalmışız da haberimiz yokmuş meğer. Allah akıl fikir versin bu kadarda açık açık alalade konuşabiliyorlar.
    İslam a inanmayan sayın hocam, hatta bazı kişileri olayları sebep gösterip dini bıraktım diyen sayın hocam, hatta siz namaz kılın ben konserlerde eğlenim diyen sayın hocam,
    Senin zaten dinle alakan yokmuşki sadece gün yüzüne çıkaracak ilan edecek yüzün, bahanen yokmuş. Oh işte bahaneyi de bulmuşsun ne güzel.
    "Din" terimi ne demek sizin için?

    Keşke ülkemizde İslam'ın temellerinden birisi olan "Toplumsal Adalet ve Eşitlik" üzerine "İslam Dini" yaşansa ama öyle değil, ülkemizde şu an İslam, X partinin vizyon ve misyonuna göre yaşanıyor!

    İslam, ahlaki değerler, sosyal adalet, aile düzeni ve toplumun refahı üzerine büyük önem verir. Bu cümleden geçenlerden hangisi şu an görebiliyorsunuz?

    Sürekli cami inşa etmek yerine, ülkenin eğitim seviyesini, ekonomisini ve sanayisini iyileştirmek gerekiyor.

    Türkiye Cumhuriyeti'nin resmi bir dini yok, bunu kabul edin. Türkiye Cumhuriyeti laik bir devlettir, sadece "Sözde İslam" dinini yaşayanların sayısı fazla; yani, bu ülkede diğer dinleri yaşayan insanlar da var, bu kadar cami yapmaya gerek yok.
  • 05-02-2024, 01:08:50
    #58
    Forum ülkeyi çok güzel yansıtıyor.
    Büyük camiler yaparak dini en iyi şekilde yaşayacaklarını sanıyorlar.
  • 05-02-2024, 01:14:25
    #59
    Bütün ümidim gençliktedir
    1998 senesinde Denizli'nin Bekilli ilçesinde üniversiteye başladım. Fen Bilgisi Öğretmenliği bölümü oradaydı. İlçe nüfusu 2000 idi. 3 adet cami vardı. Bunlardan ikisinin kapısı zincirliydi, yani kapalıydı. Açık olan bir cami vardı. Cuma günleri imam ile birlikte toplam 6 kişi olurduk. Ancak toplamda 1000 kişi kapasiteli camii vardı ilçede. Söyleyeceklerim bu kadar.
  • 05-02-2024, 01:15:40
    #60
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    msalihaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Antepli olarak gurur duydum ne gereği var diyenlere buradan mesajım şu umarım depreme yakalanıp camiye sığınmak zorunda kalmazsınız çoluk çocuk 20gun boyunca
    camiye neden sığınmak zorunda kaldığınızı sorguladığınız zaman ülke level atlayacak.
  • 05-02-2024, 01:20:08
    #61
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dinsiz ve namussuz sürüyle müteahhit ve rantçının yaptığı sayısız bina yol vs çöküyor zarar görüyor. Camiye çemkirenlerin binde biri bunlara çemkirse ülke daha temiz olur.
    Bu rant işlerinden haram para yiyenlerin çoğu da sabah akşam reise sövüyor akpye sövüyor.
    Bunları de denetlemek kimin görevi? Camii ne kadar büyük olursa sevapta o kadar büyükmü oluyor. Kimse camii yapılmasına karşı değil, günümüzde Gaziantep'te 1000 den fazla camii var zaten bu kadar paranın daha mantıklı işler için kullanılması daha iyi olmazmı.
  • 05-02-2024, 01:25:21
    #62
    hayırlı olsun.içini dolduracağımız günlerde gelir İNŞAALLAH
  • 05-02-2024, 01:27:24
    #63
    Üyeliği durduruldu
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunları de denetlemek kimin görevi? Camii ne kadar büyük olursa sevapta o kadar büyükmü oluyor. Kimse camii yapılmasına karşı değil, günümüzde Gaziantep'te 1000 den fazla camii var zaten bu kadar paranın daha mantıklı işler için kullanılması daha iyi olmazmı.
    Ülkede öyle çok batakhane, mezbelelik, israf var ki, camiler onların yanında devede kulak kalır.

    Camilerin inşasında da bazı israflar oluyor o ayrı konu.