Bunları de denetlemek kimin görevi? Camii ne kadar büyük olursa sevapta o kadar büyükmü oluyor. Kimse camii yapılmasına karşı değil, günümüzde Gaziantep'te 1000 den fazla camii var zaten bu kadar paranın daha mantıklı işler için kullanılması daha iyi olmazmı.
Ülkede öyle çok batakhane, mezbelelik, israf var ki, camiler onların yanında devede kulak kalır.
Camilerin inşasında da bazı israflar oluyor o ayrı konu.