looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dinsiz ve namussuz sürüyle müteahhit ve rantçının yaptığı sayısız bina yol vs çöküyor zarar görüyor. Camiye çemkirenlerin binde biri bunlara çemkirse ülke daha temiz olur.
Bu rant işlerinden haram para yiyenlerin çoğu da sabah akşam reise sövüyor akpye sövüyor.
Bunları de denetlemek kimin görevi? Camii ne kadar büyük olursa sevapta o kadar büyükmü oluyor. Kimse camii yapılmasına karşı değil, günümüzde Gaziantep'te 1000 den fazla camii var zaten bu kadar paranın daha mantıklı işler için kullanılması daha iyi olmazmı.