msalihaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Antepli olarak gurur duydum ne gereği var diyenlere buradan mesajım şu umarım depreme yakalanıp camiye sığınmak zorunda kalmazsınız çoluk çocuk 20gun boyunca
camiye neden sığınmak zorunda kaldığınızı sorguladığınız zaman ülke level atlayacak.