• 31-01-2024, 20:37:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Şikayet üstüne şikayet ediyorum gördüklerimi et et bitmiyor gerçekten müşteriye yazıyorum 750₺ taban fiyat diye 300₺'ye 4 kişi yazdı diyor 1 değil 2 değil bu adamların konusu dahi yok sadece özelden uyarı yapılıyor banlayın geçin abi akıllanırlar öyle delirmeye başladım gerçekten. @grafiking; @MustafaAKCA;
  • 31-01-2024, 20:40:37
    #2
    Aynı müşteriye bende taban fiyat verdim hocam, bu süreç gerçekten sıktı artık
  • 31-01-2024, 20:42:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ysfydn1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı müşteriye bende taban fiyat verdim hocam, bu süreç gerçekten sıktı artık
    Taban fiyat değiştiğinden beri aldığım maksimum iş sayısı 7-8 olmuştur altını veriyor millet müşteride ucuza kapatmak istiyor sonraki pişmanlığı zaten cabası
  • 31-01-2024, 20:43:51
    #4
    İş neydi merak ettim
  • 31-01-2024, 20:45:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş neydi merak ettim
    Logo tasarımı hocam sadece sorun işte değil teklif veren kişilerin konuları yok taban fiyat altı vesaire vesaire bir çok neden mevcut ve uyarı olarak en fazla ceza puanı alıyorlar bu durum can sıkıyor
  • 31-01-2024, 20:48:09
    #6
    Her sektörde bu oluyor malesef ve birçok kişi tespit edilemiyor. Tespiti halinde cezalandırma ve yaptırım bence olmalıdır. Banlanma gibi
  • 31-01-2024, 20:50:36
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynısı bende de mevcut. Tabii biz küçük oynuyoruz. Kanva gibi lisans ürünlerine zam geldi. Eksik fiyat yolluyorlar , taban fiyat güncellendi dediğimde mahkeme vs. diyorlar ya. En komiği de o. 40₺ atıyorsun kalan 20₺.

    3 5 kuruşun lafını yapanlar insanı sinir ediyor.
  • 31-01-2024, 21:28:20
    #8
    Aynısı bende de oldu. Taban fiyattan haberim yokken birinin verdiği düşük teklifi kabul etmişim. Sonra moderatör uyardı o kişiyi taban yükseldi. Adama dedim taban yükselmiş diye. "Onlara kalsa iş yapamayız" deyip başkasına verdi işi. Bionluktan verdim dedi ama bilemiyorum. Birisi kabul etmiş de olabilir. Bunu yapan adamın ticaret puanı 100 den fazla.
  • 31-01-2024, 21:38:01
    #9
    300 tl altı teklif veren bile olmuştur inanırım. Ben anlamıyorum geçende biri 100 tl ye uygulama videosu yapılacaktır konusu açmış. Geriye gidiyoruz sanırım 2019 yılında yaptığımız fiyatlardan iş yapanlar var hala, ve bu adamları günlük sabahtan akşama kadar o logoyu beğenmeyip 300 tlik birçok logoda yaptırabilirsiniz. Emekleri kadar zamanları, zamanları kadar işçilikleri var. Onlar için belki kısa günün karı ne atarsak cebe misali.. Bişey diyemiyorum artık, ama iyiye gitmediğini söyleyebilirim bu serbest piyasada bu işlerin durumunu.