
Taban fiyata iş yapamayacak mıyız?
12
●692
- 31-01-2024, 20:37:03Üyeliği durdurulduŞikayet üstüne şikayet ediyorum gördüklerimi et et bitmiyor gerçekten müşteriye yazıyorum 750₺ taban fiyat diye 300₺'ye 4 kişi yazdı diyor 1 değil 2 değil bu adamların konusu dahi yok sadece özelden uyarı yapılıyor banlayın geçin abi akıllanırlar öyle delirmeye başladım gerçekten. @grafiking; @MustafaAKCA;

- 31-01-2024, 20:40:37Aynı müşteriye bende taban fiyat verdim hocam, bu süreç gerçekten sıktı artık
- 31-01-2024, 20:42:31Üyeliği durdurulduTaban fiyat değiştiğinden beri aldığım maksimum iş sayısı 7-8 olmuştur altını veriyor millet müşteride ucuza kapatmak istiyor sonraki pişmanlığı zaten cabasıYsfydn1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2024, 20:45:36Üyeliği durdurulduLogo tasarımı hocam sadece sorun işte değil teklif veren kişilerin konuları yok taban fiyat altı vesaire vesaire bir çok neden mevcut ve uyarı olarak en fazla ceza puanı alıyorlar bu durum can sıkıyorhicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 31-01-2024, 20:50:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aynısı bende de mevcut. Tabii biz küçük oynuyoruz. Kanva gibi lisans ürünlerine zam geldi. Eksik fiyat yolluyorlar , taban fiyat güncellendi dediğimde mahkeme vs. diyorlar ya. En komiği de o. 40₺ atıyorsun kalan 20₺.
3 5 kuruşun lafını yapanlar insanı sinir ediyor. - 31-01-2024, 21:28:20Aynısı bende de oldu. Taban fiyattan haberim yokken birinin verdiği düşük teklifi kabul etmişim. Sonra moderatör uyardı o kişiyi taban yükseldi. Adama dedim taban yükselmiş diye. "Onlara kalsa iş yapamayız" deyip başkasına verdi işi. Bionluktan verdim dedi ama bilemiyorum. Birisi kabul etmiş de olabilir. Bunu yapan adamın ticaret puanı 100 den fazla.
- 31-01-2024, 21:38:01300 tl altı teklif veren bile olmuştur inanırım. Ben anlamıyorum geçende biri 100 tl ye uygulama videosu yapılacaktır konusu açmış. Geriye gidiyoruz sanırım
2019 yılında yaptığımız fiyatlardan iş yapanlar var hala, ve bu adamları günlük sabahtan akşama kadar o logoyu beğenmeyip 300 tlik birçok logoda yaptırabilirsiniz. Emekleri kadar zamanları, zamanları kadar işçilikleri var. Onlar için belki kısa günün karı ne atarsak cebe misali.. Bişey diyemiyorum artık, ama iyiye gitmediğini söyleyebilirim bu serbest piyasada bu işlerin durumunu.

2019 yılında yaptığımız fiyatlardan iş yapanlar var hala, ve bu adamları günlük sabahtan akşama kadar o logoyu beğenmeyip 300 tlik birçok logoda yaptırabilirsiniz. Emekleri kadar zamanları, zamanları kadar işçilikleri var. Onlar için belki kısa günün karı ne atarsak cebe misali.. Bişey diyemiyorum artık, ama iyiye gitmediğini söyleyebilirim bu serbest piyasada bu işlerin durumunu.