Aynısı bende de mevcut. Tabii biz küçük oynuyoruz. Kanva gibi lisans ürünlerine zam geldi. Eksik fiyat yolluyorlar , taban fiyat güncellendi dediğimde mahkeme vs. diyorlar ya. En komiği de o. 40₺ atıyorsun kalan 20₺.

3 5 kuruşun lafını yapanlar insanı sinir ediyor.