Şikayet üstüne şikayet ediyorum gördüklerimi et et bitmiyor gerçekten müşteriye yazıyorum 750₺ taban fiyat diye 300₺'ye 4 kişi yazdı diyor 1 değil 2 değil bu adamların konusu dahi yok sadece özelden uyarı yapılıyor banlayın geçin abi akıllanırlar öyle delirmeye başladım gerçekten.
@grafiking;
@MustafaAKCA;