• 31-01-2024, 12:39:13
    #10
    Ortaklık işine girerken iki kere düşün. Bence bir yıl izin al bı dene. Ancak e ticareti orda yapınca burda yapmaktan farkı ne olacak onları ölç biç. Şuan Türkiye'de ihracat yapanlar kazanıyor gördüğüm kadarıyla. Bu konu üzerine araştır oraya gidince burdan ne alıp satabilirsin onları bı araştır bence
  • 31-01-2024, 12:49:11
    #11
    hocam, Almanya'nın kötü olduğu yönleri iyice bi araştır. Bizim burdan bakınca çok mükemmel gibi gözüküyor fakat Türkiye de evi arabası olan belli bir düzeni olan için oraya gitmenin çokta avantajı olmayabilir. Burada hiç bir şeyiniz olmasa hemen gidin derdim fakat Almanya nın da olumsuz yönü epey fazla bence.
  • 31-01-2024, 13:32:09
    #12
    bazı şeyleri başarmak için rahatınızı bozmanız gerekir. hakkınızda hayırlısı...
  • 31-01-2024, 13:49:01
    #13
    Evliyim ve evim arabam var, kendi işim vardı. Ama şu varki evin araban ve kendi işin olması birşey değiştirmiyor. Çünkü güzel bir yaşam yok kaliteli bir yaşamınız olmuyor. Bende daha önce karşıma çıkan fırsatı değilde bu sefer ki fırsatı kaçırmamak için yurt dışına yerleştim yaklaşık 6 aydır (eylül ayı) buradayım. Evet burada yani yurt dışında 2.sınıf vatandaşsın ama şunu diyorum ki ben burada yaşıyorum et yemekten sıkıldım. Birde ben buraya taşınırken benim hedefim ben değildim. Belli bir yaşdan sonra insan kendisi için değil çocukları için onların geleceği için zaten birşeyleri düşünüyor bende onu düşünerek geldim. Pişman değilim pişman olacağımıda düşünmüyorum
  • 31-01-2024, 13:52:22
    #14
    Ev var araba var , memurluk var. Yakında eşinde memur olacak. Türkiyede çoğuna göre gayet rahat yaşayacak durumdasınız.

    Biraz uğraşla yazlıkta alınır , Orta seviye hayat yaşanabilir yani. Daha çok istiyorum diyorsanız risk alacaksınız elbette.
  • 31-01-2024, 13:52:27
    #15
    Varan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evliyim ve evim arabam var, kendi işim vardı. Ama şu varki evin araban ve kendi işin olması birşey değiştirmiyor. Çünkü güzel bir yaşam yok kaliteli bir yaşamınız olmuyor. Bende daha önce karşıma çıkan fırsatı değilde bu sefer ki fırsatı kaçırmamak için yurt dışına yerleştim yaklaşık 6 aydır (eylül ayı) buradayım. Evet burada yani yurt dışında 2.sınıf vatandaşsın ama şunu diyorum ki ben burada yaşıyorum et yemekten sıkıldım. Birde ben buraya taşınırken benim hedefim ben değildim. Belli bir yaşdan sonra insan kendisi için değil çocukları için onların geleceği için zaten birşeyleri düşünüyor bende onu düşünerek geldim. Pişman değilim pişman olacağımıda düşünmüyorum
    Adınıza sevindim almanyanın hangi şehirindesiniz?
  • 31-01-2024, 14:13:04
    #16
    1 Haftadır almanyadayım o kadar ahım şahım bir yanıda yokmuş. Bi de ülkeye girerken polisin sormadığı soru kalmadı sıcak terler döktüm
    Çok fazla türk var geçen frankfurtta türklere yol sora sora şehir değiştirdim
    Elektronik sigara aldım çat pat ingilizcem ile konuşuyorum likit dedim adam anladı türküm şansa o da türk çıktı.
    Tek başıma alabileceğim bir risk olurdu ama kendi eşim ve çocuklarım ile gideceksem iki kez düşünürdüm.
  • 31-01-2024, 14:19:11
    #17
    NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrikler çok sevindim.
    Hangi ülkeye gitti acaba?
    hayırlısı olsun hakkınızda herşey gönlünüzca olsun inşallah.
    Almanya hocam o kadar korkulacak bir durum yok.
    Yani Almanlar ingilizce de bilmiyorlar bilseler de konuşmuyorlar fazla
    Orada bir kursa gidersin durum çözülür.
  • 31-01-2024, 14:21:55
    #18
    NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adınıza sevindim almanyanın hangi şehirindesiniz?
    Karadağdayım almanyada değilim