• 01-02-2024, 07:37:16
    #28
    Sadece olaylara ekonomik gözle bakmayın, top üstüne yaşayan bir memleketiz, 4 tarafımızda düşmanlar var nerdeyse, milyon tane ter*ristle uğraşıyoruz, yanıbaşımızdaki ülkeler savaşlar içinde, yakın vadede bizde de etnik kökenlerden kaynaklı iç savaş çıkıcağı belli olan bir şey afganı suriyelisi. Sokakta yürürken *ldürülme ihtimaliniz yüzde kaç allah bilir. Evet internet işi burada da uğraşırsın fakat ülkeden gitmek için zibilyon tane sebep mevcut. Eviniz var memursunuz diye bunları yaşamayacaksınız görmeyeceksiniz diye bir şey yok. Çok iyi düşünün.
  • 01-02-2024, 08:14:09
    #29
    Memmur olsam gitmeyi düşünmem.Memur özel sektördeki işçiye göre gayet iyi maaş alıyor.1980 lerde nasılsa memur hala aynı.Özel sektör bitmiş asgari ücretin bir tık üstü maaşlar teklif ediliyor.Kira olmuş 15 bin istanbulda özel sektör 25 bin maaş teklif ediyor.Bu adam 10 binle nasıl geçinecek ?
  • 01-02-2024, 08:21:03
    #30
    Gitmeyin diyenler böyle fırsat yakalayıp ilk bu ülkeden tüyeceklerdir emin olabilirsiniz.

    Kendiniz için gitmeyin. Çoluk çocuğunuzun insanca ve refah içerisinde yaşaması için gidin. Ülkemizdeki bu düzenle bunlar imkansız......

    Kesinlikle GİDİN.,.....
  • 01-02-2024, 08:43:47
    #31
    Bir yıl sonunda da dönmezsen memurluk hakkın tamamen yanıyor mu?
  • 01-02-2024, 09:03:15
    #32
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yıl sonunda da dönmezsen memurluk hakkın tamamen yanıyor mu?
    evet yanıyor
  • 01-02-2024, 09:33:14
    #33
    Yolunuz açık olsun hocam, gidin arkanıza bile bakmayın. İnşallah bize de nasip olur.
  • 01-02-2024, 09:38:20
    #34
    Kişisel Rütbe
    1 ay deneyin derim tatil amaçlıda olsa baktınız uygun geldi devam edin
  • 01-02-2024, 09:59:57
    #35
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay deneyin derim tatil amaçlıda olsa baktınız uygun geldi devam edin
    1 Ayla olmaz o iş. 1 Sene iyidir.....
  • 01-02-2024, 23:19:28
    #36
    1 seneyi tek seferde alamayabilirsiniz buda aklınızda olsun. 6 ay üzerinden yapın hesabınız bence.