Memmur olsam gitmeyi düşünmem.Memur özel sektördeki işçiye göre gayet iyi maaş alıyor.1980 lerde nasılsa memur hala aynı.Özel sektör bitmiş asgari ücretin bir tık üstü maaşlar teklif ediliyor.Kira olmuş 15 bin istanbulda özel sektör 25 bin maaş teklif ediyor.Bu adam 10 binle nasıl geçinecek ?