Gitmeyin diyenler böyle fırsat yakalayıp ilk bu ülkeden tüyeceklerdir emin olabilirsiniz.

Kendiniz için gitmeyin. Çoluk çocuğunuzun insanca ve refah içerisinde yaşaması için gidin. Ülkemizdeki bu düzenle bunlar imkansız......

Kesinlikle GİDİN.,.....