hocam, Almanya'nın kötü olduğu yönleri iyice bi araştır. Bizim burdan bakınca çok mükemmel gibi gözüküyor fakat Türkiye de evi arabası olan belli bir düzeni olan için oraya gitmenin çokta avantajı olmayabilir. Burada hiç bir şeyiniz olmasa hemen gidin derdim fakat Almanya nın da olumsuz yönü epey fazla bence.