Evliyim ve evim arabam var, kendi işim vardı. Ama şu varki evin araban ve kendi işin olması birşey değiştirmiyor. Çünkü güzel bir yaşam yok kaliteli bir yaşamınız olmuyor. Bende daha önce karşıma çıkan fırsatı değilde bu sefer ki fırsatı kaçırmamak için yurt dışına yerleştim yaklaşık 6 aydır (eylül ayı) buradayım. Evet burada yani yurt dışında 2.sınıf vatandaşsın ama şunu diyorum ki ben burada yaşıyorum et yemekten sıkıldım. Birde ben buraya taşınırken benim hedefim ben değildim. Belli bir yaşdan sonra insan kendisi için değil çocukları için onların geleceği için zaten birşeyleri düşünüyor bende onu düşünerek geldim. Pişman değilim pişman olacağımıda düşünmüyorum
Adınıza sevindim almanyanın hangi şehirindesiniz?