• 27-01-2024, 17:45:14
    #55
    taksit olayını tamamen kaldırdılar çok saçma. Kredi notu iyi olan bu özellikleri kullanabilmeli. Ben 1 kere bile geçikme yapmadım çok şükür ama imkanlardan faydalanamıyorum
  • 27-01-2024, 17:54:07
    #56
    Ee evlenecek adaylar beyaz eşyayı, mobilyayı vs peşin nasıl verecek? Durumu olan peşin ödesin ama durumu olmayanlar için taksit gibi bir alternatif yok edilemez.
  • 27-01-2024, 18:11:08
    #57
    Bilgiler için teşekkürler. Takip
  • 27-01-2024, 18:31:01
    #58
    takip
  • 27-01-2024, 19:03:23
    #59
    takip
  • 27-01-2024, 19:09:42
    #60
    Kredi kartı taksit olayı yaklaşık 1 ay önce gündeme geldi.

    Şahsi fikrim taksit sayılarının azaltılması şeklinde olacağı yönünde. Tüm sektörlerde taksitin tamamen kaldırılması düşük bir olasılık. Kaldı ki taksit tamamen kalksa bile, Alışveriş kredisi gibi alternatifler olacaktır.

    Bir diğer konu yürürlükte olan kişinin gelirinin 4 katına kadar limit vermesine bankaların yeteri kadar dikkat etmeleri. Bu konuda ciddi önlemler alınacağını düşünüyorum.
  • 27-01-2024, 19:50:20
    #61
    Kredi kartı kullanan leşber arkadaşa sevgiler. Dibini sıyırın
  • 27-01-2024, 19:58:27
    #62
    Reklam Yönetimi
    theusta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı kullanan leşber arkadaşa sevgiler. Dibini sıyırın
    Cihat hocaya selamlar
  • 27-01-2024, 20:24:17
    #63
    seftali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence yanlış düşünüyorsun. kredi kartını kullanıp taksitli alışveriş vb yapanların çoğu ihtiyaçları değil istekleri için kullanıyor. bende öyle yapıyorum teknoloji vb yada almak istediğim şeyler için kullanıyorum ve gördüğüm kadarıyla çoğuda bu amaçlar için kullanıyor yani kredi kartı kullanılmasına engel olmak kötü birşey değil. mesela telefonları taksitle almayı engellediler parası olmayan bile 12 taksitle gidip maaşının 2 3 katı telefon alıyordu ki şimdi de kredi çekip alıyorlar da o ayrı konu. uzun lafın kısası. tasarruf ve harcamaları düşürme konusunda doğru karar
    dedigine katılıyorum,onlar da var.işte burada kurunun yanında yaşta yanacak...toplumumuzda bi tüketim çılgınlıgı var,buna ben de katılıyorum ama hepsini aynı sayıp,sorunu köktün çözücez böyle derseniz olmaz.ki muhtemelen böyle yapacaklar çünkü bizim milletin ayarı yok,mutlaka bi taraf magdur oluyor.evlenecek bi çift,karta taksit yaptırmadan evlenebilir mi gerçekten?o kadar mobilyayı,beyaz eşyayı sence alma ihtimali var mı?korkarım almasın,evlenmesin diye cevap verenlerde çıkacaktır diye konuyu burada kapatayım en iyisi...