bence yanlış düşünüyorsun. kredi kartını kullanıp taksitli alışveriş vb yapanların çoğu ihtiyaçları değil istekleri için kullanıyor. bende öyle yapıyorum teknoloji vb yada almak istediğim şeyler için kullanıyorum ve gördüğüm kadarıyla çoğuda bu amaçlar için kullanıyor yani kredi kartı kullanılmasına engel olmak kötü birşey değil. mesela telefonları taksitle almayı engellediler parası olmayan bile 12 taksitle gidip maaşının 2 3 katı telefon alıyordu ki şimdi de kredi çekip alıyorlar da o ayrı konu. uzun lafın kısası. tasarruf ve harcamaları düşürme konusunda doğru karar
dedigine katılıyorum,onlar da var.işte burada kurunun yanında yaşta yanacak...toplumumuzda bi tüketim çılgınlıgı var,buna ben de katılıyorum ama hepsini aynı sayıp,sorunu köktün çözücez böyle derseniz olmaz.ki muhtemelen böyle yapacaklar çünkü bizim milletin ayarı yok,mutlaka bi taraf magdur oluyor.evlenecek bi çift,karta taksit yaptırmadan evlenebilir mi gerçekten?o kadar mobilyayı,beyaz eşyayı sence alma ihtimali var mı?korkarım almasın,evlenmesin diye cevap verenlerde çıkacaktır diye konuyu burada kapatayım en iyisi...