Kredi kartı taksit olayı yaklaşık 1 ay önce gündeme geldi.
Şahsi fikrim taksit sayılarının azaltılması şeklinde olacağı yönünde. Tüm sektörlerde taksitin tamamen kaldırılması düşük bir olasılık. Kaldı ki taksit tamamen kalksa bile, Alışveriş kredisi gibi alternatifler olacaktır.
Bir diğer konu yürürlükte olan kişinin gelirinin 4 katına kadar limit vermesine bankaların yeteri kadar dikkat etmeleri. Bu konuda ciddi önlemler alınacağını düşünüyorum.