• 19-06-2009, 22:34:35
    #1
    merhaba arkadaşlar

    Bugun (20 Haziran) benim doğum günüm. Nedenmi Konu açtım? Söylüyümde tepki bosa polemik gelmesin.

    Mağlüm hayatımızın 3 te biri uyuyarak, 3 te biri sosyal, kalan 3 te biride r10 da geçiyor.

    ailemle ben bu kdar zaman ayırmıyorum

    O yüzden r10 a da bildirmek istedim. bakalım kaç yorum gelecek ne kadar sevenimiz varmış

    Not: şuanda tatildeyim arkadaşlar bulundugum yerde de wifi falan yok nete giremiyorum her dk eskisi gibi. şimdi konu acayım dedim o yüzden. ve yarın tamamen cafede takılırım. bugun tek tek teşekkür edemesem de yarın nete gelip yorumlara bakacam
  • 19-06-2009, 22:44:30
    #2
    İyiki dogdun hocam NİCE HAYIRLI POSTLARA
  • 19-06-2009, 22:46:42
    #3
    İyiki doğdun o zaman : )
  • 19-06-2009, 23:07:31
    #4
    iyiki doğdun
  • 19-06-2009, 23:57:51
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doğum günü(m)n kutlu olsun :]
  • 19-06-2009, 23:59:39
    #6
    Doğum günün kutlu olsun
  • 20-06-2009, 00:00:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İyiki doğdun kardeş. Nice senelere.
  • 20-06-2009, 00:04:07
    #8
    Mutlu yıllar
  • 20-06-2009, 00:05:21
    #9
    Doğum günün kutlu saat 00:05