merhaba arkadaşlar
Bugun (20 Haziran) benim doğum günüm. Nedenmi Konu açtım? Söylüyümde tepki bosa polemik gelmesin.
Mağlüm hayatımızın 3 te biri uyuyarak, 3 te biri sosyal, kalan 3 te biride r10 da geçiyor.
ailemle ben bu kdar zaman ayırmıyorum
O yüzden r10 a da bildirmek istedim. bakalım kaç yorum gelecek ne kadar sevenimiz varmış
Not: şuanda tatildeyim arkadaşlar bulundugum yerde de wifi falan yok nete giremiyorum her dk eskisi gibi. şimdi konu acayım dedim o yüzden. ve yarın tamamen cafede takılırım. bugun tek tek teşekkür edemesem de yarın nete gelip yorumlara bakacam