• 20-06-2009, 00:26:24
    #10


    Doğum günü kutlu olsun hocam (:
  • 20-06-2009, 00:28:45
    #11
    Üyeliği durduruldu
    iyiki doğdun hocam,nice senelere.
  • 20-06-2009, 12:05:32
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Hayırlı yaşlar...
  • 20-06-2009, 12:18:56
    #13
    Hayırlı Ömürler.
  • 20-06-2009, 12:23:27
    #14
    Mutlu yıllar Seçkin
  • 20-06-2009, 12:24:36
    #15
    Doğum Günün Kutlu Olsun,Nice Sağlıklı en başta HUZURLU yıllar olsun.
  • 20-06-2009, 12:28:25
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Nice mutlu, en önemlisi sağlıklı senelere
  • 20-06-2009, 12:29:53
    #17
    Mutlu Yıllar
  • 20-06-2009, 13:26:44
    #18
    yorum yapan herkese sırayla tek tek teşekkürlerimi sunuyorum. Cok teşekkür ederim. Hep beraber nice r10 lu yıllara

    ve

    Jason adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum günü(m)n kutlu olsun :]
    sanırım seninde doğum günün. bende senin doğum gününü kutlarım.

    ama bi not düşüyüm beklediğim kadar yoğun olmamış konu.