yorum yapan herkese sırayla tek tek teşekkürlerimi sunuyorum. Cok teşekkür ederim. Hep beraber nice r10 lu yıllara

ve

Jason adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum günü(m)n kutlu olsun :]
sanırım seninde doğum günün. bende senin doğum gününü kutlarım.

ama bi not düşüyüm beklediğim kadar yoğun olmamış konu.