Canlı yayında takipteyiz. Yolun açık olsun komutanım.
https://www.youtube.com/watch?v=yZ0lAxNLfxw
Albay Alper Gezeravcı birazdan uzaya gidecek
15
●630
- 19-01-2024, 00:31:53Amerika'yı tekrar keşfetmeye gerek yok evet oraya kendi imkanlarımızla gitmiyoıruz ama orada kendi deneylerimizi gerçekleştireceğiz.escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://barisozcan.com/ax-3-uzay-gor...uyuk-bir-adim/ - 19-01-2024, 00:36:24Web sitesini attığını adam da abd de sonuç olarak gene bir anlam ifade etmediakmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2024, 00:38:46Siyasi görüşlerden bağımsız bu ülke için bir deneyimdir , daha önce hiçbir türk böyle bir projede yer almadı bile kendi uzay aracımızla gitmeyi bir kenera bırakın türk astronotumuz bile yok.escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2024, 00:40:2755 milyon $'lık biletle uzaya gidiyor peki parayı kim karşılayacak abd mi, kendinizi kandırmayın hocam. O paraya neler yapılabilir düşünün. Ama malum zamanlar geliyorGelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle