escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakmayın kendi üretimimiz olmayan bir araçla kendi ülkemizden gitmiyor bu neyin gururu anlamıyorum. Neyse itibardan tasarruf olmaz anlayana
Siyasi görüşlerden bağımsız bu ülke için bir deneyimdir , daha önce hiçbir türk böyle bir projede yer almadı bile kendi uzay aracımızla gitmeyi bir kenera bırakın türk astronotumuz bile yok.