escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakmayın kendi üretimimiz olmayan bir araçla kendi ülkemizden gitmiyor bu neyin gururu anlamıyorum. Neyse itibardan tasarruf olmaz anlayana
Amerika'yı tekrar keşfetmeye gerek yok evet oraya kendi imkanlarımızla gitmiyoıruz ama orada kendi deneylerimizi gerçekleştireceğiz.

https://barisozcan.com/ax-3-uzay-gor...uyuk-bir-adim/