• 18-06-2009, 22:25:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar elimde siğil çıktı hastanede yakma yöntemi varmış bunun dışında siğilleri yok etmek için uyguladığınız yöntemler varmı bitkisel veya kullandığınız ilaçlar varsa paylaşırsanız sevinirim ne pis bişeymiş bu siğil ya gittikçe çoğalıyor
  • 18-06-2009, 22:27:52
    #2
    Geçen seneki kız arkadaşımın elinin üstünde vardı. Bi' krem kullandı 1-2 sene. Azalmıştı baya. Ama sormadım hiç ne kullanıyorsun diye,sorma ihtimalim de yok malesef artık. Araştırırsan bu tarz birşey bulabilirsin.
  • 18-06-2009, 22:38:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İL-33 diye bir ilaç varmış yarın onu alacam bakalım inşallah etkisi olur ya elimde nerdeyse 10 tane falan çıktı
  • 18-06-2009, 22:40:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ilaç kullanmadan önce doktora gitmeni tavsiye ederim.siğil basit birşey değil ne olur ne olmaz bir görün istersen.
  • 18-06-2009, 22:48:15
    #5
    Ben incir sütü damlatıyordum. Geçti ama 1-2 ay damlattım.
  • 18-06-2009, 22:48:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    TReX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilaç kullanmadan önce doktora gitmeni tavsiye ederim.siğil basit birşey değil ne olur ne olmaz bir görün istersen.
    hocam bulaşıcı bişeymiş bu meret temasla falan oluyomuş kim bilir zamanında kimle tokalaştıkta bulaştı cildiyeci bulursam gidecem hayırlısıyla

    edirneli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben incir sütü damlatıyordum. Geçti ama 1-2 ay damlattım.
    bir ilaç daha buldum etkiliymiş baya onu kullanacam heralde önce ekşisözlükte millet bu konuda deneyimlerini paylaşmış oda baya yardımcı oldu hele bir tanesi nefesi kuvvetli bir marangoza okutmuş daha fazla siğil çıkmış falan baya sardı yazılanlar

    http://sozluk.sourtimes.org/show.asp...&nr=y&pt=sigil
  • 19-06-2009, 00:25:04
    #7
    Benim dudağımda çıkmıştı 7-8 sene önce.İlaç fayda etmedi boğmuştuk sonra koptu geçti iz felan yok 3 günde morarıyor sonra kuruyor ve dökülüyor maksimum 1 hafta.Tabi benim baya çıkıntılıydı ve dudağın üzerindeydi.
  • 19-06-2009, 10:50:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    WEB0Z0F adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim dudağımda çıkmıştı 7-8 sene önce.İlaç fayda etmedi boğmuştuk sonra koptu geçti iz felan yok 3 günde morarıyor sonra kuruyor ve dökülüyor maksimum 1 hafta.Tabi benim baya çıkıntılıydı ve dudağın üzerindeydi.
    benik siğilleri koparamıyorumda çok sert kıyamıyorum koparmaya
  • 19-06-2009, 11:08:34
    #9
    Gariptir ama ben yıllar önce takvim yaprağının arkasında yer alan bitkisel bir karışımı sürmüştüm. 3-4 gün içinde geçmişti. Karışımın detaylarını tam bilmiyorum sirke gibi bilinen şeyler vardı.