ilaç kullanmadan önce doktora gitmeni tavsiye ederim.siğil basit birşey değil ne olur ne olmaz bir görün istersen.
hocam bulaşıcı bişeymiş bu meret temasla falan oluyomuş kim bilir zamanında kimle tokalaştıkta bulaştı

cildiyeci bulursam gidecem hayırlısıyla
Ben incir sütü damlatıyordum. Geçti ama 1-2 ay damlattım.
bir ilaç daha buldum etkiliymiş baya onu kullanacam heralde önce ekşisözlükte millet bu konuda deneyimlerini paylaşmış oda baya yardımcı oldu

hele bir tanesi nefesi kuvvetli bir marangoza okutmuş daha fazla siğil çıkmış falan baya sardı yazılanlar
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp...&nr=y&pt=sigil