TReX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilaç kullanmadan önce doktora gitmeni tavsiye ederim.siğil basit birşey değil ne olur ne olmaz bir görün istersen.
hocam bulaşıcı bişeymiş bu meret temasla falan oluyomuş kim bilir zamanında kimle tokalaştıkta bulaştı cildiyeci bulursam gidecem hayırlısıyla

edirneli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben incir sütü damlatıyordum. Geçti ama 1-2 ay damlattım.
bir ilaç daha buldum etkiliymiş baya onu kullanacam heralde önce ekşisözlükte millet bu konuda deneyimlerini paylaşmış oda baya yardımcı oldu hele bir tanesi nefesi kuvvetli bir marangoza okutmuş daha fazla siğil çıkmış falan baya sardı yazılanlar

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp...&nr=y&pt=sigil