arkadaşlar elimde siğil çıktı hastanede yakma yöntemi varmış bunun dışında siğilleri yok etmek için uyguladığınız yöntemler varmı bitkisel veya kullandığınız ilaçlar varsa paylaşırsanız sevinirim ne pis bişeymiş bu siğil ya gittikçe çoğalıyor