• 11-01-2024, 05:59:01
    #10
    Dediğim gibi bir kızı unutmanın en kolay yolu başka bir kız arkadaştır tabi hoşunuza gidecek anlaşabileceğiniz biri olmalı yoksa yanlız kalayım, kafa dinleyeyim, erkek arkadaşlarımda kafa dağıtayımla unutulmuyor. Boşluğa düştüğünüz an aklınıza gelecektir.
  • 11-01-2024, 06:05:12
    #11
    UmutYanardag34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi bir kızı unutmanın en kolay yolu başka bir kız arkadaştır tabi hoşunuza gidecek anlaşabileceğiniz biri olmalı yoksa yanlız kalayım, kafa dinleyeyim, erkek arkadaşlarımda kafa dağıtayımla unutulmuyor. Boşluğa düştüğünüz an aklınıza gelecektir.
    İnanın bana bu yaşananlar beni bu konularda daha çok olgunlaştırdı
  • 11-01-2024, 07:41:37
    #12
    Asarım keserim savcılığa veririm durumları biraz abartı, bazı arkadaşlarımda benzerlerini duydu başlarına hiçbir şey gelmedi o konuda için rahat olsun.

    Kafanı toparlayabilmek için tamamen kendine odaklanman lazım hocam, kafanı asla boş bırakmaman lazım ki farklı şeyler düşünmeyesin. Sürekli oyalanacak bir şeyler bul. Gerekirse odaklan oyun oynamaya çalış, işine vakit ayır. Farklı arkadaşlarınla buluş sohbet ortamına katıl. Ama o kafanı boş bırakma, dışarı çıkman gerekir tak kulaklığını kafanda güzel şarkılar dönsün yinede beynini boş bırakma. Boş bıraktığın gibi düşünmeye devam edecek, toparlayamayacaksın kendini. Kafada binlerce düşünce varken odaklanmak zor oluyor bende o durumlardan geçtim. Ancak deneyince üst üste oluyor inan ki en güzel çözümü bu. Ben sevgilimden ayrıldığımda işlerime verdim kendimi evden çıkmıyordum sabah akşam pc başında iş kovalıyordum, iyi ki de yapmışım çok güzel gazladı beni sonrasında kafada ne sevgili kaldı ne üzüntü dert.
  • 11-01-2024, 07:58:46
    #13
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asarım keserim savcılığa veririm durumları biraz abartı, bazı arkadaşlarımda benzerlerini duydu başlarına hiçbir şey gelmedi o konuda için rahat olsun.

    Kafanı toparlayabilmek için tamamen kendine odaklanman lazım hocam, kafanı asla boş bırakmaman lazım ki farklı şeyler düşünmeyesin. Sürekli oyalanacak bir şeyler bul. Gerekirse odaklan oyun oynamaya çalış, işine vakit ayır. Farklı arkadaşlarınla buluş sohbet ortamına katıl. Ama o kafanı boş bırakma, dışarı çıkman gerekir tak kulaklığını kafanda güzel şarkılar dönsün yinede beynini boş bırakma. Boş bıraktığın gibi düşünmeye devam edecek, toparlayamayacaksın kendini. Kafada binlerce düşünce varken odaklanmak zor oluyor bende o durumlardan geçtim. Ancak deneyince üst üste oluyor inan ki en güzel çözümü bu. Ben sevgilimden ayrıldığımda işlerime verdim kendimi evden çıkmıyordum sabah akşam pc başında iş kovalıyordum, iyi ki de yapmışım çok güzel gazladı beni sonrasında kafada ne sevgili kaldı ne üzüntü dert.
    Çok saolun hocam işlerime kendimi vermeye çalışıyorum dediğiniz gibi sadece boşta kalınca insan düşünüyor yorumunuz tavsiyeniz için çok teşekkürler
  • 11-01-2024, 09:37:35
    #14
    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok saolun hocam işlerime kendimi vermeye çalışıyorum dediğiniz gibi sadece boşta kalınca insan düşünüyor yorumunuz tavsiyeniz için çok teşekkürler
    Hem meslektaşız hem hemşeriyiz görüşmek tanışmak isterseniz özelden mesaj atmanız yeterli hocam kahve içer sohbet eder bakarsınız yeni projelere atılırız güzel bir dostluk kurarız, Her şey gelip geçici 7 yıllık çocukluk aşkımı unuttum ben daha da unutulmayacak birşeyin olmadığını anlamış oldum hayatınız da başarılar dilerim
  • 11-01-2024, 09:50:50
    #15
    erdemnldemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem meslektaşız hem hemşeriyiz görüşmek tanışmak isterseniz özelden mesaj atmanız yeterli hocam kahve içer sohbet eder bakarsınız yeni projelere atılırız güzel bir dostluk kurarız, Her şey gelip geçici 7 yıllık çocukluk aşkımı unuttum ben daha da unutulmayacak birşeyin olmadığını anlamış oldum hayatınız da başarılar dilerim
    Çok saolun hocam tabiki yazarım
  • 11-01-2024, 09:50:52
    #16
    34 yaşında daha 3 ay önce yeni evlendim. Mesleği gereği dünyanın bir çok yerinden ve Türk olarak çok fazla ilişkim oldu. ilişkilerimde bu yaşıma kadar bahsettiğiniz tarz da dahil dünya kadar sorun yaşadım. Tek gecelik ilişkiden saplantı haline getiren yıllarca peşimi bırakmayan da oldu, 3 senelik ilişkimi bir dakikada bitirdiğim de.
    Tüm bunlardan çıkardığım ders, günümüzde ilişkiler öyle öldüm, bittim, dağları deldim, ne olursa olsun mantıksız da olsa yanındayım şeklinde ilerlemiyor, çoğunlukla karşılıklı manevi veya maddi beklentini veya arzunu doyurabildiğin noktada mutlu oluyorsun. Karşı taraf da senden bunu bekliyor.
    Sizin en büyük probleminiz karşılıklı beklentilerinizin uyuşmaması, bu da günlük hayatta ve aktivitelerde gayet mutlu olmanıza rağmen ciddi konularda direkt sarpa sarması ve ciddi problem çıkması şeklinde belirti vermiş.
    Hocam açık ve net o kadın size uygun bir kadın değil, benim gibi yıllarca beklemeniz gerekse de doğru kadını bulmadan asla kimse için hayatınızı mahvetmeyin.
    Ben şu an eğer eşimle çok mutluysam ve kavga etmeye bile bir sebep bulamıyorsak, beni üzenleri veya karşılıklı beklentimizin uymadıklarını ertesi gün unutmam sayesindedir.
  • 11-01-2024, 09:53:17
    #17
    Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    34 yaşında daha 3 ay önce yeni yeni evlendim. Mesleği gereiği dünyanın bir çok yerinden ve Türk olarak çok fazla ilişkim olduç. ilişkilerimde bu yaşıma kadar bahsettiğiniz tarz da dahil dünya kadar sorun yaşadım. Tek gecelik ilişkiden saplantı haline getiren yıllarca peşimi bırakmayan da oldu, 3 senelik ilişkimi bir dakikada bitirdiğim de.
    Tüm bunlardan çıkardığım ders, günümüzde ilişkiler öyle öldüm, bittim, dağları deldim, ne olursa olsun mantıksız da olsa yanındayım şeklinde ilerlemiyor, çoğunlukla karşılıklı manevi veya maddi beklentini veya arzunu doyurabildiğin noktada mutlu oluyorsun. Karşı taraf da senden bunu bekliyor.
    Sizin en büyük probleminiz karşılıklı beklentilerinizin uyuşmaması, bu da günlük hayatta ve aktivitelerde gayet mutlu olmanıza rağmen ciddi konularda direkt sarpa sarması ve ciddi problem çıkması şeklinde belirti vermiş.
    Hocam açık ve net o kadın size uygun bir kadın değil, benim gibi yıllarca beklemeniz gerekse de doğru kadını bulmadan asla kimse için hayatınızı mahvetmeyin.
    Ben şu an eğer eşimle çok mutluysam ve kavga etmeye bile bir sebep bulamıyorsak, beni üzenleri veya karşılıklı beklentimizin uymadıklarını ertesi gün unutmam sayesindedir.
    haklısınız hocam çok saolun cidden 😇
  • 11-01-2024, 09:56:06
    #18
    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısınız hocam çok saolun cidden 😇
    Gel Antalya'ya misafirim ol, sana o kızı 15 dakikada unutturayım Boşver bu hayat çok kısa, inan üzülünce hiç bir şey değişmiyor.