EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok saolun hocam işlerime kendimi vermeye çalışıyorum dediğiniz gibi sadece boşta kalınca insan düşünüyor yorumunuz tavsiyeniz için çok teşekkürler
Hem meslektaşız hem hemşeriyiz görüşmek tanışmak isterseniz özelden mesaj atmanız yeterli hocam kahve içer sohbet eder bakarsınız yeni projelere atılırız güzel bir dostluk kurarız, Her şey gelip geçici 7 yıllık çocukluk aşkımı unuttum ben daha da unutulmayacak birşeyin olmadığını anlamış oldum hayatınız da başarılar dilerim