erdemnldemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem meslektaşız hem hemşeriyiz görüşmek tanışmak isterseniz özelden mesaj atmanız yeterli hocam kahve içer sohbet eder bakarsınız yeni projelere atılırız güzel bir dostluk kurarız, Her şey gelip geçici 7 yıllık çocukluk aşkımı unuttum ben daha da unutulmayacak birşeyin olmadığını anlamış oldum hayatınız da başarılar dilerim
Çok saolun hocam tabiki yazarım