• 09-01-2024, 20:52:47
    #20
    Kişisel Rütbe
    Parfümle bizim lambayı yakmışlardı
  • 09-01-2024, 21:18:46
    #21
    Sınıfı havalandırın hocam tenefüslerde.
  • 09-01-2024, 21:43:06
    #22
    MrGokturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınıfta astım birisi yok ve kapalı kutuda 40 kişi ile birlikte kokusuz havasız bir ortamda kalmak kolay olmuyor hocam, dersler 80 dakika, 4 adet teneffüs var ve 10 dakika aralıklarla sınıfı havalandırsak bile 40 kişi maksimum 15 dakika içinde aynı kokuyu tekrar çıkartıyor.



    Şuana kadar öyle bir şey yapan olmadı sınıfımızda, genele bakarak bize de ceza kesilmesi ne kadar doğru ki

    Yasaklar kişiye sınıfa özel değildir.
    Eşitlik ilkesi uygulanır, öğrenciler bilinçli olanlar bilinçsiz olanlar diye ayrılmazlar.
    Bir konu ya herkese yasaklanır ya kimseye yasaklanmaz.

    Ayrıca parfümün güzel bir koku olduğunu neye dayanarak düşünüyorsunuz?
    Biri için harika olan parfümün kokusu başkası için son derece rahatsız edici olabilir.
    Bir sınıfta 40 öğrenci olsa ve 40 farklı parfüm sıksa o sınıfta ders işlenemez.

    Kapalı ortamlarda herkesin istediği gibi kokma hakkı yoktur.
    Parfümü evden çıkarken bir kez sıkar okulda günü geçirirsinz.
    Ama canınız istediği gibi kapalı ortamda gün içinde parfüm sıkmak bir özgürlük değildir.

    Eğer ortamın havasından kokusundan rahatsızsanız çevrenize koku yaymak yerine ıslak mendil alıp arada bir onun koklayarak pasif şekilde ferah bir nefes alabilirsiniz.
  • 09-01-2024, 21:52:35
    #23
    Okula, okul gereçleri dışında herhangi bir şey getirmek yasak.
    Ben kötü anlamda kullanmıyorum savunması kabul edilebilir değil, ben de bıçak getirdim ama meyve soyuyorum dediğinde kabul edilmeyeceği gibi bunu da kabul etmezler.
    Cimere şikayet et ilgileniyorlar demiş birisi, neyiyle ilgilenecekler çok merak ettim? Disiplin suçu var ortada, kanıt var. Boş yere müdürü daha çok sinirlendirirsin, disipline vereceği yoksa da verir.

    Yapacağın en iyi şey şudur, bu olaylarla alakalı seni de tanıyan bir hoca bul, mıymıy birisi olmasın, git de hocam benim kötü bir amacım yoktu, siz de biliyorsunuz, hocalarım bile zaman zaman benden alıp sıkıyordu. Kusura bakmayın, bir daha getirmem. Diye söyle, tatlı dille gittiğinde kimse canına okumaz.
  • 09-01-2024, 23:01:42
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Okullar pavyon veya disko değildir. Eğitim öğretim kurumlarıdır.

    Bu yazı tüm okulların girişine asılmalı, ailelere de iadeli taahhütlü posta ile gönderilmelidir.
  • 09-01-2024, 23:39:23
    #25
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınıfı havalandırın hocam tenefüslerde.
    Yetmiyor hocam. Bu seneden itibaren 8 adet ders saatini 2+2+2+2 birleştirip blok ders şeklinde 80 dakika ders şekline getirdiler okulda.

    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasaklar kişiye sınıfa özel değildir.
    Eşitlik ilkesi uygulanır, öğrenciler bilinçli olanlar bilinçsiz olanlar diye ayrılmazlar.
    Bir konu ya herkese yasaklanır ya kimseye yasaklanmaz.

    Ayrıca parfümün güzel bir koku olduğunu neye dayanarak düşünüyorsunuz?
    Biri için harika olan parfümün kokusu başkası için son derece rahatsız edici olabilir.
    Bir sınıfta 40 öğrenci olsa ve 40 farklı parfüm sıksa o sınıfta ders işlenemez.

    Kapalı ortamlarda herkesin istediği gibi kokma hakkı yoktur.
    Parfümü evden çıkarken bir kez sıkar okulda günü geçirirsinz.
    Ama canınız istediği gibi kapalı ortamda gün içinde parfüm sıkmak bir özgürlük değildir.

    Eğer ortamın havasından kokusundan rahatsızsanız çevrenize koku yaymak yerine ıslak mendil alıp arada bir onun koklayarak pasif şekilde ferah bir nefes alabilirsiniz.
    Bakın hocam ben kendi sınıfım ve kendi nezlimde konuşuyorum, bu sizin dediğiniz gibi genel kurallar çerçevesinde beni haklı yapmıyor evet. Herkes beni bir şekilde yanlış anladı sanırım. Benim dediğim şey şu ki

    Sınıf havasız ve kötü kokuyor:

    Bu sene 8 adet ders saati bloklaştırılıp 4 derse indirildi, ders süreleri 80 dakika.
    Kışa girdik gireli bu sorun mevcut, camlar kapalı- 80 dakika havasız kalan bir ortamda teneffüslerde 10 dakika camı açık bırakmak hiç bir şekilde işe yaramıyor.
    Ders sırasında camların açılması bazıları tarafından "üşüyorum, hastayım" gibi sebepler ile kapattırılıyor.
    Bugün için örnek vereyim, kar yağıyordu, herkes ıslanmış montlarını askılığa asmış. 2-3. derslerden sonra bu montlar o kadar kötü bir koku yaymaya başlıyor ki, artık içinde ki yünler, polyesterler mi bilmiyorum ama çok kötü kokuyor, sınıfta yemek yiyorlar o kokuyor, sağ arkada bir çocuk sürekli hapşuruyor burnunu siliyor falan çocuğun üstünde mont var hasta, üşüyor. Proje ödevi olduğu için mecbur gelmiş ve terliyor çocuk montun içinde o bile etrafa istemeden de olsa kötü bir koku yayıyor.

    Bütün bunlardan sınıf içinde ki herkes şikayetçi, bütün okul genelinde bir problem var. Okul hayatım boyunca hiç bir şekilde okul şunu çözmeye uğraşmamıştır. Havaların soğumasıyla beraber okul/sınıf içinde kaç kere salgın dolaştı ben hesaplayamıyorum, bu yıl okul hayatım boyunca ilk defa 15 gün hasta olduğum için rapor aldım. Sınıfta birileri iyileşiyor, birileri hastalanıyor asla geçmiyor bu. Bazen kendimi deney fareleri gibi hissediyorum şahsen.

    "Kapalı ortamlarda herkesin istediği gibi kokma hakkı yoktur.
    Parfümü evden çıkarken bir kez sıkar okulda günü geçirirsinz.
    Ama canınız istediği gibi kapalı ortamda gün içinde parfüm sıkmak bir özgürlük değildir."

    Ders içinde dediğim gibi bu cam açıyoruz ve kapatılınca hocalar yada öğrenciler çözümü birilerinin parfümünü deodorantını sıkmakta buluyor kimse de bundan rahatsız değil- bakın kendi sınıfım hakkında konuşuyorum burada. genel yasaklar olabilir elbette ama genel yasaklar yüzünde, havasız ortamda kalıyoruz, hasta olmak zorunda kalıyoruz, ders bile işlenmeyecek duruma geliyor bazen. Birileri öksürüyor, hapşuruyor ortam çok havasız bazen hocalar ders içinde camları açıyor ama bu durum maksimum 5-10 dakika sürüyor ve 10 hoca varsa maksimum 2 hoca yapıyordur.

    Yasak olayına geldiğim zaman:

    Bende gündelik hayatta sigara kullanan biriyim ama ne okula bir çakmak yada sigara getirdim nede okulda sigara içtim. Ama ben sadece "parfüm" getirdiğim için, okula sigara, çakmak getiren insanlarla beraber yargılanıyorum. Onlarda bende tutanak yiyeceğiz ve benimde onlarında siciline işleyecek.

    Ne okul yönetimi, ne milli eğitim bakanlığı bir bu duruma bir çözüm üretmezken benim okula getirdiğim parfüm yüzünden tutanak yemem ne kadar doğru mesela? Ben konuyu açarken bu kadar etkileşim alacağını düşünmediğim için olayı öyle derinlemesine anlatmadan açtım.

    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okula, okul gereçleri dışında herhangi bir şey getirmek yasak.
    Ben kötü anlamda kullanmıyorum savunması kabul edilebilir değil, ben de bıçak getirdim ama meyve soyuyorum dediğinde kabul edilmeyeceği gibi bunu da kabul etmezler.
    Cimere şikayet et ilgileniyorlar demiş birisi, neyiyle ilgilenecekler çok merak ettim? Disiplin suçu var ortada, kanıt var. Boş yere müdürü daha çok sinirlendirirsin, disipline vereceği yoksa da verir.

    Yapacağın en iyi şey şudur, bu olaylarla alakalı seni de tanıyan bir hoca bul, mıymıy birisi olmasın, git de hocam benim kötü bir amacım yoktu, siz de biliyorsunuz, hocalarım bile zaman zaman benden alıp sıkıyordu. Kusura bakmayın, bir daha getirmem. Diye söyle, tatlı dille gittiğinde kimse canına okumaz.
    Yukarıda başka bir hocama, yazdıklarınız hakkında bahsettim hocam, son yazacağınız olaya geldiğim zaman bizzat müdür yardımcısı isimleri aldı ve çok tilt birisi, sınıfta dudak nemlendiricisi getiren bir kız ve bu havalarda dudaklarının çatladığını, doktorun önerdiği bir dudak nemlendiricisini kullandığını söylemesine rağmen bile disipline gideceksiniz hepiniz dedi. Yani her türlü o tutanağı yiyeceğim, sicilime işleyecek ve okul hayatım boyunca ilk defa disipline gideceğim.

    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okullar pavyon veya disko değildir. Eğitim öğretim kurumlarıdır.

    Bu yazı tüm okulların girişine asılmalı, ailelere de iadeli taahhütlü posta ile gönderilmelidir.
    Bunu ne amaçla yazdınız hocam? Uzaktan bakınca karı kız peşinde dolanan birine mi benziyorum? Yaklaşık 15 yıldır R10 içerisinde bulunan birisi olarak size söylüyorum belki kardeşiniz, çocuğunuz yaşında biriyim beni tanımadan etmeden ne amaçla yazdınız bunu bilmiyorum. Okula karı kız işleri için giden biri değilim. Burada bahsettiğim şey "kişisel bakım" ve sınıf ortamının ahırdan beter olması, birilerini etkilemek gibi bir amacım da yok.

    Okullar eğitim öğretim kurumudur, peki ülkemizde "eğitim, öğretimi" doğru veriyorlar mı sizce, cevaplarsanız sevinirim.
  • 10-01-2024, 00:46:29
    #26
    esans kullan.cep içi ufak parfümlerin esanslarını yapıyorlar.neredeyse birebir benziyor kokusu
  • 10-01-2024, 08:45:22
    #27
    Üyeliği durduruldu
    MrGokturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bunu ne amaçla yazdınız hocam? Uzaktan bakınca karı kız peşinde dolanan birine mi benziyorum? Yaklaşık 15 yıldır R10 içerisinde bulunan birisi olarak size söylüyorum belki kardeşiniz, çocuğunuz yaşında biriyim beni tanımadan etmeden ne amaçla yazdınız bunu bilmiyorum. Okula karı kız işleri için giden biri değilim. Burada bahsettiğim şey "kişisel bakım" ve sınıf ortamının ahırdan beter olması, birilerini etkilemek gibi bir amacım da yok.

    Okullar eğitim öğretim kurumudur, peki ülkemizde "eğitim, öğretimi" doğru veriyorlar mı sizce, cevaplarsanız sevinirim.
    Sizin için mesele sadece parfüm olabilir ancak maalesef gençler okulu tımarhaneye çevirmeye çalışıyor. Bu 35 yıl önce de böyleydi.
    Parfüm konusunda bir yere kadar haklsınız. Ancak parfüm ve deodorant gurubuna giren ürünlerin ciddi bir çoğunluğu başkasına zarar verme amaçlı zehir, yangın çıkarma amaçlı sprey, gösteriş amaçlı statü ürünü durumunda.

    Bu yüzden eleştirmi şahsınız adınma değil de parfüm konusu olarak kabul edin.