Okula, okul gereçleri dışında herhangi bir şey getirmek yasak.
Ben kötü anlamda kullanmıyorum savunması kabul edilebilir değil, ben de bıçak getirdim ama meyve soyuyorum dediğinde kabul edilmeyeceği gibi bunu da kabul etmezler.
Cimere şikayet et ilgileniyorlar demiş birisi, neyiyle ilgilenecekler çok merak ettim? Disiplin suçu var ortada, kanıt var. Boş yere müdürü daha çok sinirlendirirsin, disipline vereceği yoksa da verir.

Yapacağın en iyi şey şudur, bu olaylarla alakalı seni de tanıyan bir hoca bul, mıymıy birisi olmasın, git de hocam benim kötü bir amacım yoktu, siz de biliyorsunuz, hocalarım bile zaman zaman benden alıp sıkıyordu. Kusura bakmayın, bir daha getirmem. Diye söyle, tatlı dille gittiğinde kimse canına okumaz.