MrGokturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınıfta astım birisi yok ve kapalı kutuda 40 kişi ile birlikte kokusuz havasız bir ortamda kalmak kolay olmuyor hocam, dersler 80 dakika, 4 adet teneffüs var ve 10 dakika aralıklarla sınıfı havalandırsak bile 40 kişi maksimum 15 dakika içinde aynı kokuyu tekrar çıkartıyor.



Şuana kadar öyle bir şey yapan olmadı sınıfımızda, genele bakarak bize de ceza kesilmesi ne kadar doğru ki

Yasaklar kişiye sınıfa özel değildir.
Eşitlik ilkesi uygulanır, öğrenciler bilinçli olanlar bilinçsiz olanlar diye ayrılmazlar.
Bir konu ya herkese yasaklanır ya kimseye yasaklanmaz.

Ayrıca parfümün güzel bir koku olduğunu neye dayanarak düşünüyorsunuz?
Biri için harika olan parfümün kokusu başkası için son derece rahatsız edici olabilir.
Bir sınıfta 40 öğrenci olsa ve 40 farklı parfüm sıksa o sınıfta ders işlenemez.

Kapalı ortamlarda herkesin istediği gibi kokma hakkı yoktur.
Parfümü evden çıkarken bir kez sıkar okulda günü geçirirsinz.
Ama canınız istediği gibi kapalı ortamda gün içinde parfüm sıkmak bir özgürlük değildir.

Eğer ortamın havasından kokusundan rahatsızsanız çevrenize koku yaymak yerine ıslak mendil alıp arada bir onun koklayarak pasif şekilde ferah bir nefes alabilirsiniz.