• 17-06-2009, 00:37:23
    #1
    Arkadaslar Laptop almayi dusunuyorum ama markada karar kılamadim icimden Hp geciyor guzel yorumlar aliyorum kullandiginiz bildiginiz markalarin iyi kötü yanlarini paylaşırsaniz sevinirim
  • 17-06-2009, 00:39:28
    #2
    Toshiba derim.

    A300 15A kullanıyorum henüz olumsuz bir durumla karşılaşmadım. Performans olarakta fena sayılmaz.
  • 17-06-2009, 00:44:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Asus F80S notebook özellikleri
    Model : F80S200DV
    Ekran : 14.1" WXGA Color Shine
    İşlemci : T5750-2.0G
    Bellek : 3GB (1Gx2)
    Hard disk : 250GB-5400rpm
    Ekran kartı : ATI HD 3470
    Ekran kartı belleği : 256MB
    Optik : 8xSuper Multi-Dual
    Kablosuz bağlantı : AS 802.11a/g/N
    İşletim sistemi : Vista Premium
    Bluetooth : Var
    Webcam : 1.3M
    Parmak izi okuyucu : yok
    --------------------------------------
    Asus F80S notebook resimleri






    ---------------------------------
    Kullandığım makina bu gerçekten çok memnumum Türkiyenin en iyi anakartı Asus dur bunuda bilmeni isterim
  • 17-06-2009, 00:47:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Toshiba
  • 17-06-2009, 00:49:59
    #5
    Hazır Manisa'da yaşıyorsun ki, Vestel derim
  • 17-06-2009, 00:51:10
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Lenovo(ibm), Asus, Toshiba ve paran varsa sony tercih edebilirsin.
  • 17-06-2009, 00:52:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Al bir Toshiba koymuşum hayata..
  • 17-06-2009, 00:52:37
    #8
    Toshiba kullanıyorum banamısın demiyor kesinlikle tavsiye ederim
  • 17-06-2009, 00:54:50
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben Casper Nirvana 4 Çekirdek Kullanıyorum 15.4 ,
    Performansı Süper Hiçbir Zararını ve Kötü Yanını Görmedim.
    Casper Nirvana 4 Çekirdek Tercih Edebilirsin.
    Clevo Olarak da Geçer.