Laptop Alicam Markaya Karar Veremedim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Laptop Alicam Markaya Karar Veremedim
37
●
1.652
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Laptop Alicam Markaya Karar Veremedim
1
2
3
4
5
17-06-2009, 00:59:07
#10
CND
Acer alma da ne alırsan al
-Genelleme yapacak olursak acerlar için,
Ekranlarında sorun, aşırı ısınma, düşük performans (oyunlarda vs hiç iyi değil).
*Dell ya da Sony öneririm
17-06-2009, 01:04:02
#11
yelhosting
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Markalara karşı ön yargılı davranmamak gerekiyor işlemciden işlemciye fark oluyor bunu ben bizzat yaşadım.
Düşündüğünüz Hp'nin özelliklerini yazarsanzı sizin için bir araştırma yapabilirim.
17-06-2009, 01:05:26
#12
fu4t
hp oneren yok yaw
benım gonlum o yondeydi ama
17-06-2009, 01:10:11
#13
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
fu4t adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hp oneren yok yaw
benım gonlum o yondeydi ama
ŞikayetVar
17-06-2009, 02:03:07
#14
Pasaj
Hp pavillion dv5 1220 kullanıyorum. Şuan için sorun yok
17-06-2009, 05:06:31
#15
OzeLban
Üyeliği durduruldu
dell tabi ki
17-06-2009, 05:59:57
#16
DerinSular
Casper en güzel marka kim ne derse desin kesinlikle öneririm. Bugüne kadar keysmart ve casper'dan hiç şaşmadım ve hiç bir sorunlada karşılaşmadım gerçekten çok iyi markalar.
17-06-2009, 06:58:15
#17
Boxer
Lg alıcam bende çok tavsiye aldım.
17-06-2009, 07:09:33
#18
sylwestern
Üyeliği durduruldu
çoğunlukla insanlar kötüler ama;
Casper
önerimdir.
mükemmel makineleri ve hızlı teknik servisleri var.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler