• 17-06-2009, 00:59:07
    #10
    Acer alma da ne alırsan al

    -Genelleme yapacak olursak acerlar için,

    Ekranlarında sorun, aşırı ısınma, düşük performans (oyunlarda vs hiç iyi değil).

    *Dell ya da Sony öneririm
  • 17-06-2009, 01:04:02
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Markalara karşı ön yargılı davranmamak gerekiyor işlemciden işlemciye fark oluyor bunu ben bizzat yaşadım.

    Düşündüğünüz Hp'nin özelliklerini yazarsanzı sizin için bir araştırma yapabilirim.
  • 17-06-2009, 01:05:26
    #12
    hp oneren yok yaw benım gonlum o yondeydi ama
  • 17-06-2009, 01:10:11
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    fu4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hp oneren yok yaw benım gonlum o yondeydi ama

    ŞikayetVar
  • 17-06-2009, 02:03:07
    #14
    Hp pavillion dv5 1220 kullanıyorum. Şuan için sorun yok
  • 17-06-2009, 05:06:31
    #15
    Üyeliği durduruldu
    dell tabi ki
  • 17-06-2009, 05:59:57
    #16
    Casper en güzel marka kim ne derse desin kesinlikle öneririm. Bugüne kadar keysmart ve casper'dan hiç şaşmadım ve hiç bir sorunlada karşılaşmadım gerçekten çok iyi markalar.
  • 17-06-2009, 06:58:15
    #17
    Lg alıcam bende çok tavsiye aldım.
  • 17-06-2009, 07:09:33
    #18
    Üyeliği durduruldu
    çoğunlukla insanlar kötüler ama;
    Casper önerimdir.
    mükemmel makineleri ve hızlı teknik servisleri var.