• 17-06-2009, 12:16:18
    #19
    Üyeliği durduruldu
    bence casper nırvana al bende casper kullanıyorum teknik servisi felan iyi yani uzun zamandır kullanıorum bi problem olmadı yani.
  • 17-06-2009, 12:17:32
    #20
    Casper yada Toshiba alın keyfinize bakın [ REKLAMCI OLDUM ]
  • 17-06-2009, 12:19:43
    #21
    Asus almanı şiddetle tavsiye ederim. 4 yıldır her türlü işkenceyi yaptım alet servise gitmem ben diyor.
  • 17-06-2009, 12:22:33
    #22
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Toshiba,Casper,Hp üçünden birini al bence
  • 17-06-2009, 12:23:44
    #23
    aman ne alırsan al intel sistem alma bence.
  • 17-06-2009, 12:37:48
    #24
    fujitsu siemens gerçektenden alabilirsin japon malı kalitelidir(kalitesiz olan çin)
  • 17-06-2009, 12:39:55
    #25
    Toshiba al diğerleri çok ısınma yapar.
  • 17-06-2009, 12:56:02
    #26
    sunucuoptimizasyon.com
    Bu konu tarafsızlıktan uzak bir konu aslında doğruyu söylemek gerekirse fikir alınması için alınan tüm konular tarafsızlıktan uzak çünkü herkes kendi kullandığı bilgisayar markasını över ona göre o marka üzerine başka bilgisayar yoktur çünkü 100.000 kişi sorun yaşıyordur o markada ama şansına o arkadaşta sorun çıkmamıştır ve o makina ona göre süperdir.

    En iyisi sikayetvar.com, donanımhaber.com gibi forumların marka bölümleri incelenmelidir az çok fikir sahibi olursunuz.
  • 17-06-2009, 13:37:04
    #27
    Ben LG aldım nerdeyse bi' sene oldu, herhangi bi' sorunla falan karşılaşmadım. Tavsiye ederim.