Merhaba,
son zamanlarda oldukça çocukça ve webmaster forum amacına uymayan, fazlasıyla saçma ve gereksiz konulardan gerçekten gına geldi. Lütfen maxigeyik kategorisine girin ve ilk sayfayı 30 saniye içerisinde okuyun.
Kategorinin amacı her ne kadar maxigeyik olsa da, her şeyin dozunda ve yerinde olması gerektiği taraftarıyım. Resmen 2015 facebook gruplarında yapılmaya çalışan mizahlar yapılıyor. Yönetimin bu konuda yapabileceği pek bir şeyinin olacağını sanmıyorum fakat o kişiler bu konuyu okuyorsa lütfen daha faydalı ve uygun konular açınız.
Siz gibi bir forum üyesi olarak, şahsen ben oldukça rahatsız oluyorum ve irite edici bulmaktayım.
Saçma konulardan sıkılmadınız mı?
9
●386
- 04-01-2024, 18:31:04Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMerakle bekliyorum..gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel bir öneri. Ayrıca maxigeyik ve off topic gibi kategorilerde zaman kısıtlaması getirilme taraftarıyım. Her üye 24 saatte bir konu açabilsin mesela.Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bozboramedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güldürenler ve kategorinin amacına uygun konu açanlar elbette var. Sözüm onların haricinde boş konu açanlar için geçerliardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet olabilirSAVIOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pek bir çözüm getireceğini sanmıyorum. Ama adı üzerinde Webmaster Forumunda bu denli boş konuların dönmemesi gerektiğini düşünüyorum..vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

