Merhaba,
son zamanlarda oldukça çocukça ve webmaster forum amacına uymayan, fazlasıyla saçma ve gereksiz konulardan gerçekten gına geldi. Lütfen maxigeyik kategorisine girin ve ilk sayfayı 30 saniye içerisinde okuyun.
Kategorinin amacı her ne kadar maxigeyik olsa da, her şeyin dozunda ve yerinde olması gerektiği taraftarıyım. Resmen 2015 facebook gruplarında yapılmaya çalışan mizahlar yapılıyor. Yönetimin bu konuda yapabileceği pek bir şeyinin olacağını sanmıyorum fakat o kişiler bu konuyu okuyorsa lütfen daha faydalı ve uygun konular açınız.
Siz gibi bir forum üyesi olarak, şahsen ben oldukça rahatsız oluyorum ve irite edici bulmaktayım.