shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pek bir çözüm getireceğini sanmıyorum. Ama adı üzerinde Webmaster Forumunda bu denli boş konuların dönmemesi gerektiğini düşünüyorum..
Sizler ve birçok kişiye göre forumda yeniyim ama uzun yıllardır ayakta olan bir site, R10.net. Geçmişte webmaster vb. konular ağırlıkta olmuş olabilir, ama şu an genel forum üzerinde ilerliyor.
Bence, durumlarından memnunlar. Sonuç olarak, insanlar burada ticaret yapmaktan ziyade vakit geçirmek için bulunuyor. Popüler konulara bakıldığında durum bunu gösteriyor. 'Webmaster forumu' tek bir kalıpla ifade edilemez; bu, geçmişten gelen bir söylem ve şu an geçerliliği yok gibi.