birde forumun haber spikerleri var onları unutmuşsunuz hocam
Merakle bekliyorum..
Şöyle bir çözüm yolu olabilir.
MaxiGeyik kategorisinde belirlenen bir sürede konu açılabilir.
Mesela yarım saat içinde konu açıldıysa üyeye hata verir.
Çok güzel bir öneri. Ayrıca maxigeyik ve off topic gibi kategorilerde zaman kısıtlaması getirilme taraftarıyım. Her üye 24 saatte bir konu açabilsin mesela.
Hocam bazıları var güldürüyor ama bazıları var üst üste aynı sıkıcı şeyi açıyor valla sorunuza ne desem bilemedim
Güldürenler ve kategorinin amacına uygun konu açanlar elbette var. Sözüm onların haricinde boş konu açanlar için geçerli
Bence kategori barları ayrılmalı ticaret konusu geyik konusu gibi o arkadaşlar kendi arasında geyik yapsınlar.
Evet olabilir
doğru bir serzeniş ama forumların amacı budur zaten çeşitlilik. görmezden gelmek lazım. buna en iyi çözüm ilgili kategorileri filtreleme olabilir.
Pek bir çözüm getireceğini sanmıyorum. Ama adı üzerinde Webmaster Forumunda bu denli boş konuların dönmemesi gerektiğini düşünüyorum..