• 03-01-2024, 12:10:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba değerli forum üyeleri, toplam ne kadar borcunuz var?
    Ödeyebiliyor musunuz?

    Benim 17.000 Türk Lirası.
    2 Ay içinde tamamını ödeyeceğim İnşallah.

    (Edit: Buradaki borçları görünce halinize şükretme konusudur. )
  • 03-01-2024, 12:11:00
    #2
    borç yiğidin kamçısıdır
  • 03-01-2024, 12:11:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    borç yiğidin kamçısıdır
    Bende kendimi böyle avutuyorum.
  • 03-01-2024, 12:12:01
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Toplam 250 bin tl borcuım var hocam motor, vergi borcu, ev taksidi vs vs bitmez bizim çile
  • 03-01-2024, 12:12:40
    #5
    hiç borcum yok. bir hastalık sağlık olmaz ise en az 1 yıl da idare edebilirim konforumdan ödün vermeden hiç çalışmasam dahi.
  • 03-01-2024, 12:12:49
    #6
    270.000 tl kadar borcum var evlilikten dolayı bi şekilde ödeniyor 😂
  • 03-01-2024, 12:12:54
    #7
    Çok şükür borcumuz yok alacağımız var ☺️
  • 03-01-2024, 12:12:56
    #8
  • 03-01-2024, 12:12:58
    #9
    Buradaki çoğu kişinin günlük kazancıdır muhtemelen ama 40 bin civarı