• 03-01-2024, 12:13:31
    #10
    4 bin dolar, 9 bin lira, 40 bin lira
  • 03-01-2024, 12:13:50
    #11
    çok şükür şu an yok
    ileride de olmaz inşallah.

    zorunlu olmadıkça borçlanmak kadar kötü bir sey yok
    insana pranga resmen.
  • 03-01-2024, 12:13:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba değerli forum üyeleri, toplam ne kadar borcunuz var?
    Ödeyebiliyor musunuz?

    Benim 17.000 Türk Lirası.
    2 Ay içinde tamamını ödeyeceğim İnşallah.
    Allah dağına göre kar verirmiş hocam
    42 bin 1 kredim, 21 bin 2. kredim, 62 bin kredi kartım + 37 bin de enişteme borcum var.
    Aylık ödemem 17 bin TL...
  • 03-01-2024, 12:15:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba borcu mu hocam
  • 03-01-2024, 12:15:54
    #14
    +1.7m
  • 03-01-2024, 12:16:21
    #15
  • 03-01-2024, 12:16:31
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Myvina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +1.7m
    Kazancınızı hayal bile edemiyorum.
  • 03-01-2024, 12:16:49
    #17
    Platin üye
    yüksek faizler nedeni ile yatırımlık aldıgım 2. aracı sattım .
    dolar bazlı zarar olsada tl olarak karsız sattım.
    faizler çok yüksek aman aman bir daha uzak olsun
  • 03-01-2024, 12:17:09
    #18
    Üyeliği durduruldu
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faize bakın, inanılmaz cidden.