Konu
Forum Üyelerinin Ne Kadar Borcu Var?
03-01-2024, 12:16:49
#17
taner_izmit
Platin üye
yüksek faizler nedeni ile yatırımlık aldıgım 2. aracı sattım .
dolar bazlı zarar olsada tl olarak karsız sattım.
faizler çok yüksek aman aman bir daha uzak olsun