• 31-12-2023, 11:02:05
    #37
    Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
    Bende yaklaşık 5 ay önce 2020 modelini aldım.
    2024 yılı içindede bir Icon jant taktırmanız yakışabilir.
  • 31-12-2023, 19:35:55
    #38
    Hayırlı olsun hocam keyifli sürüşler
  • 31-12-2023, 20:25:54
    #39
    abubakar gitmese burda başarılı olsa güzel anlamı olurdu ama yinede hayırlı olsun
  • 31-12-2023, 23:17:59
    #40
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    La sen bu ara ofisede gelmiyon araba almışsın artık bu gece ıslatırız yada 2024 de. birde araba aldıgını forumdan ögreniyoruz
    kazasız belasız kullan
    Tekerini senle doğrulturuz o kolay bunla bmw gibi yanlayamıyoruz da tatlısını yeriz yeni yıllar abi
    turansonkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
    Bende yaklaşık 5 ay önce 2020 modelini aldım.
    2024 yılı içindede bir Icon jant taktırmanız yakışabilir.
    Evet hocam beyaz da biraz boğabilir icon dan ziyade farklı jantlar cok hosuma gitti 18 inc cok yoruyor arabayı 17 felan almak lazım

    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam keyifli sürüşler
    Teşekkür ederim hocam
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abubakar gitmese burda başarılı olsa güzel anlamı olurdu ama yinede hayırlı olsun
    Abu bu hocam teşekkürler
  • 31-12-2023, 23:25:14
    #41
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam beyaz da biraz boğabilir icon dan ziyade farklı jantlar cok hosuma gitti 18 inc cok yoruyor arabayı 17 felan almak lazım
    Tercih meselesi tabiki, saygı duyarım.
    Bende ilk olarak 17" takmak istiyordum fakat örneklere baktığım zaman kasa biraz geniş ve büyük durduğu için 17" bile biraz ufak kaçıyordu.
    18" versiyonuna geçince arabanın görünüşü değişti sanki farklı bir arabaya dönüştü.
    Bundan sonra kesinlikle herkese öneriyorum.
  • 31-12-2023, 23:35:27
    #42
    turansonkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tercih meselesi tabiki, saygı duyarım.
    Bende ilk olarak 17" takmak istiyordum fakat örneklere baktığım zaman kasa biraz geniş ve büyük durduğu için 17" bile biraz ufak kaçıyordu.
    18" versiyonuna geçince arabanın görünüşü değişti sanki farklı bir arabaya dönüştü.
    Bundan sonra kesinlikle herkese öneriyorum.
    Senin paket icon sanırsam touch benımkı kaç model hocam gerçekten güzel gostermıs evet masallah
  • 31-12-2023, 23:35:51
    #43
    Allah kaza bela vermesin.
  • 31-12-2023, 23:38:14
    #44
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin paket icon sanırsam touch benımkı kaç model hocam gerçekten güzel gostermıs evet masallah
    Benim aracım 2020 model Touch paket.
    Resimdeki araç ise yakın bir arkadaşımın aracı Icon paket.
    Touch ile farkı cam tavan, otomatik far ve iç aydınlatmalar harici bir farkı bulunmuyor.
    Jant iki pakettede aynı duruyor.
    Kendi aracımın yandan çekilmiş net bir resmini bulamadığım için bunu attım.
  • 31-12-2023, 23:47:35
    #45
    turansonkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim aracım 2020 model Touch paket.
    Resimdeki araç ise yakın bir arkadaşımın aracı Icon paket.
    Touch ile farkı cam tavan, otomatik far ve iç aydınlatmalar harici bir farkı bulunmuyor.
    Jant iki pakettede aynı duruyor.
    Kendi aracımın yandan çekilmiş net bir resmini bulamadığım için bunu attım.
    Ozelden yazdım hocam size bi kaç soru soracağım