Evet hocam beyaz da biraz boğabilir icon dan ziyade farklı jantlar cok hosuma gitti 18 inc cok yoruyor arabayı 17 felan almak lazım
Tercih meselesi tabiki, saygı duyarım.
Bende ilk olarak 17" takmak istiyordum fakat örneklere baktığım zaman kasa biraz geniş ve büyük durduğu için 17" bile biraz ufak kaçıyordu.
18" versiyonuna geçince arabanın görünüşü değişti sanki farklı bir arabaya dönüştü.

Bundan sonra kesinlikle herkese öneriyorum.