RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
La sen bu ara ofisede gelmiyon araba almışsın artık bu gece ıslatırız yada 2024 de. birde araba aldıgını forumdan ögreniyoruz
kazasız belasız kullan
Tekerini senle doğrulturuz o kolay bunla bmw gibi yanlayamıyoruz da tatlısını yeriz yeni yıllar abi
turansonkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
Bende yaklaşık 5 ay önce 2020 modelini aldım.
2024 yılı içindede bir Icon jant taktırmanız yakışabilir.
Evet hocam beyaz da biraz boğabilir icon dan ziyade farklı jantlar cok hosuma gitti 18 inc cok yoruyor arabayı 17 felan almak lazım

tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam keyifli sürüşler
Teşekkür ederim hocam
eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abubakar gitmese burda başarılı olsa güzel anlamı olurdu ama yinede hayırlı olsun
Abu bu hocam teşekkürler