Tercih meselesi tabiki, saygı duyarım.
Bende ilk olarak 17" takmak istiyordum fakat örneklere baktığım zaman kasa biraz geniş ve büyük durduğu için 17" bile biraz ufak kaçıyordu.
18" versiyonuna geçince arabanın görünüşü değişti sanki farklı bir arabaya dönüştü.

Bundan sonra kesinlikle herkese öneriyorum.
Senin paket icon sanırsam touch benımkı kaç model hocam gerçekten güzel gostermıs evet masallah